•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

فردوسی پور از گفت و گوی زنده با کریمی منع شد


فردوسی پور از گفت و گوی زنده با کریمی منع شد



در چند روز گذشته برنامه هایی از صدا و سیما پخش شده که مضمون برخی از آنها انتقاد تند از رفتارهای علی کریمی، بوده تا به مخاطب چنین القا شود که در درگیری اخیر با باشگاه استیل آذین مقصر کسی جز او نیست.

یک سایت اینترنتی مدعی شد که با دستور مدیران صدا و سیما ، عادل فردوسی پور تهیه کنده و مجری برنامه تلویزیونی ۹۰ دوشنبه شب گذشته از گفت و گوی زنده با علی کریمی منع شده بود. 

به نقل از سایت جهان ورزش ، اگرچه کریمی تاکنون در هیچ برنامه زنده تلویزیونی حاضر نشده و احتمالا تمایلی برای حضور در برنامه دوشنبه شب گذشته ۹۰ هم نداشته، به فردوسی پور توصیه شده بود از دعوت او به استودیوی برنامه یا تماس تلفنی زنده خودداری کند.

بر اساس این گزارش در چند روز گذشته برنامه هایی از صدا و سیما ایران پخش شده که مضمون برخی از آنها انتقاد تند از رفتارهای علی کریمی ، بازیکن تیم استیل آذین بوده است.گفته می شود در برخی از این برنامه ها سوابق بد رفتاری های کریمی هم نشان داده شده تا به مخاطب چنین القا شود که در درگیری اخیر با باشگاه استیل آذین هم مقصر کسی جز این ستاره یاغی نیست.

به ادعای سایت جهان ورزش حضور محمد جعفر صافی ، مدیرکل روابط بین الملل سازمان صدا و سیما در هیات مدیره باشگاه استیل آذین ممکن است یکی از دلایل حمایت رسانه ملی از تصمیم مصطفی آجورلو ، مدیرعامل باشگاه استیل آذین باشد.در این گزارش به نقش غلامحسین آقازمانی ، مدیر گروه ورزش شبکه ۳ و ارتباط دوستانه او با مدیران استیل آذین هم اشاره شده است.

علی کریمی، یکشنبه گذشته به دلیل آنچه تظاهر به روزه خواری در تمرینات و نیز توهین به مدیران فدراسیون فوتبال خوانده شد ، از باشگاه استیل آذین اخراج شد.با این حال اعضای هیات مدیره و مشاوران باشگاه استیل آذین روز گذشته در نشستی تصمیم گیری نهایی در این باره را به بررسی پرونده در کمیته انضباطی منوط کردند.گفته می شود ، حسین هدایتی ، مالک استیل آذین مخالف اخراج کریمی است .


خبرگزارى ایلنا (www.ilna.ir)

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست من
امیدوارم خوبه خوب باشی
خوشحال میشم به وبم بیای انتقاد کنی
در ختم قران ماه مبارک رمضان شرکت می کنی؟خیلی ثواب داره اون هم تو ماه رمضان،دوست داشتی بیا ثبت نام کن
من وب هارو به صورت آفلاین می خونم
چند جمله واست می فرستم بهشون دقت کن
التماس دعا

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه ،اگه بلد نباشی همه میخوان یادت بدن همه میخوان شکستت بدن. وقتی هم که یاد گرفتی

در زندگی افرادی هستند که مثل قطار شهربازی هستند، از بودن با آنها لذت می‌بری ولی با آنها به جایی نمی‌رسی.

امام صادق علیه السلام : هر کس قرآن را از رو بخواند، از بهره بینایى برخوردار است و از گناه پدر و مادرش کاسته مى شود، هر چند کافر باشند.

قال رسول الله (صلى الله علیه و آله):
من تلافیه آیة من القرآن کان له مثل اجر من ختم القرآن فى غیره من الشهور. (5)
ترجمه:
اگر کسى در این ماه یک آیه از قرآن تلاوت کند، ثوابش مثل کسى است که در غیر ماه رمضان یک ختم قرآن کرده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد