•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

یکی بود یکی نبود


 یکی بود یکی نبود

یکی بود و یکی نبود، اونیکه بود تو بودی و اونیکه نبود من بودم !



یکی داشت و یکی نداشت، اونیکه داشت تو بودی و اونیکه تورو نداشت من بودم !



یکی خواست و یکی نخواست، اونیکه خواست تو بودی و اونیکه بی تو بودن رو نخواست من

بودم !



یکی آورد و یکی نیاورد، اونیکه آورد تو بودی و اونیکه تو ثانیه ها بدون تو طاقت نیاورد من بودم !



یکی برد و یکی باخت، اونیکه برد تو بودی و اونیکه دل به تو باخت من بودم !



یکی گفت و یکی نگفت، اونیکه گفت تو بودی و اونیکه دوستت دارم رو به هیچکس جز به تو

نگفت من بودم !



یکی موند و یکی نموند، اونیکه موند تو بودی و اونیکه یک لحظه هم بدون تو نموند من

بودم ... !!!!!

نگارنده : مریم یار



نظرات 1 + ارسال نظر
شبنم 16 شهریور 1389 ساعت 16:02 http://seven-stones.blogsky.com

یکی دیدو یکی ندید ، اونی که عشقو علاقه ی منو ندید تو بودی
اونی که گریه های منو ندید تو بودی
اونی که رفتنتو دید من بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد