•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

دروغ پسرانه !!!


دروغ پسرانه !!!





۱. خیلی میخوامت(ماشاالله پسرها همه رو میخوان )

۲ .همیشه به یادتم(مخصوصا موقع لالا)


۳.تا اخرش با هاتم(ولی از یه نوع دیگش)


۴.غیر تو به هیچکسی فکر نمیکنم(اره جون عمت)


۵.من بهت اعتماد کامل دارم(مخصوصا در حین تلفن پشت خطی داشته باشی)



۶ .تا حالا با هیچ دختری انقدر صمیمی نبودم(به جز خواهرم)


منبع: قشنگ ترین دقایق در کنار هم...

نظرات 5 + ارسال نظر

ابوالفضل جان مطلبت تو یکی از پست هام بود اما من یه کم رنگو روغن زده بودم یکی از دوستام برام ایمیل کرده بود به هر حال من فقط به عنوان یه طنز قبولش دارم نه بیشتر

ابوالفضل 28 مهر 1389 ساعت 21:30 http://mosed.blogsky.com/

امتحان میکنم نتیجه رو بهت میگم .
ممنون

Reza 5 دی 1390 ساعت 18:57

ممنون از لطف زیادتون کاملاً پسرها رو ضایع کردین.

ghazanfar 13 دی 1390 ساعت 11:00

farzane 13 دی 1390 ساعت 11:01

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد