•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

آرزوی محال


آرزوی محال

خیلی خستم شاید دلیلش این باشه که هیچی اونطور که میخوام پیش نمیره.


تا به خودم روحیه میدم و سعی میکنم یه کار جدید رو شروع کنم بعد از 12 ساعت

اثری از اون روحیه نمیبینم.


شاید هدفم رو گم کردم.


شایدم انگیزم رو از دست دادم.



شایدم آرامش ندارم.



انگار هیچی واسم نمونده .....



فکر کنم تنها چیزی که دارم همین وبلاگ باشه که میتونم حرفامو توش بنویسم.


هیچوقت فکر نمیکردم روزی بشه که بزرگترین آروزم مردن باشه.



آخه خوبیش اینه که مثل بقیه آرزوهام رسیدن بهش محال نیست.....



اینطور که معلومه ایندفعه قرار نیست آسمون ابری ، آفتابی بشه.


نظرات 11 + ارسال نظر
محمد 27 فروردین 1390 ساعت 01:10 http://www.taklearn.ir/extrapage/links

دوست عزیز ما که گفتیم برای تبادل لینک از اینجا:
http://www.taklearn.ir/extrapage/links
لینک خود رو ارسال کنید.
با تشکر

nader 27 فروردین 1390 ساعت 08:18 http://readmail.persianblog.ir/

دوست من سلام
نبینم کم آورده باشی
بابا ما کلی روحیه میگیریم وقتی وبتو میخونیم
حرف از نا امیدی نزن که هنوز خیلی کار داری و شاید خیلی ها چشم امیدشون به تو باشه
به هر حال ما بیشتر از اینها روت حساب می کنیم موفق باشی

سلام نادر جان
مرسی از این همه لطفت

میخوای تمام درا به روت باز بشه؟؟
فقط همین ۳تا کارو انجام بده اونوقت درها یکی پس از دیگری به رووت باز میشه ..من امتحانش کردم..تو هم امتحان کن تا نتیجشو ببینی...
فقط خدا( یاد خدا)
فقط امید(امیدبه خدا)
فقطتوکل(توکل به خدا)
همینو بس

راستی..ممنون از مقالاتت

مهیـــــ ناز 28 فروردین 1390 ساعت 00:47 http://www.sayehboon71.blogfa.com

Az tarafe man niista: bache ha bavar konid in pm baraye man amal kard rast dar oomad mitoonid shoma ham emtehan konid..age mano doost dari ino bekhoon!!!!!!!!!!farda rooze jahanye (i love u)ast. age ino gerefty manish ine ke yeki dooset dare. ino be 10 nafar befrest ta 143 daghigheye ayande va farda behtarin rooze toe. NIME SHABE EMSHAB ESHGHE VAGHEYIYE SHOMA SABET MIKONE KE DOOSET DARE. saat 14 farda ye etefaghe khoob baratoon miofte in mitoone harja bashe. baraye bozorgtarin shoke zendegitoon amade bashid. age in matno pak koni shoma moshkele rabetei ta 10 sal dige peyda khahid kard

محمد 28 فروردین 1390 ساعت 11:54 http://zendegi1400.blogfa.com

سلام باعث افتخار منه که وارد وب شما شدم ببخشید که دیر اومدم
در ضمن ناراحت نشو خورشید برای همیشه پشت ابر نمیمونه .

bye

سلام عزیز
مرسی از لطفت

pashmakoo 29 فروردین 1390 ساعت 01:03 http://pashmakoo.blogsky.com

خدایا به خاطر تمام چیزهایی که دادی، ندادی، دادی پس گرفتی، ندادی بعدا دادی، ندادی بعدا می خوای بدی، دادی بعدا می خوای پس بگیری، داده بودی و پس گرفته بودی، اگه بدی پس می گیری، پس گرفتی دادی، پس گرفتی بعدا می خوای بدی، اگه می دادی پس می گرفتی، نداده بودی فکر می کردیم دادی و پس گرفتی، خلاصه خداجون سرتو درد نیارم به خاطر همه شکر!!
مگه خودت اینارو نگفتی؟
کم نیاریا!
من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

صبا 29 فروردین 1390 ساعت 12:46 http://www.chamar.blogfa.com

......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
...♥
قروقاطی
منتظر حضور گرمتم

وبلاگ خیلی خوبی دارید..... قالب وبلگم عالی ..... موضوعاتم که نگو خوب خوب.... موفق باشید

سلام دوست عزیز
مرسی از این همه انرژی که بهم دادی

یار تو 8 اردیبهشت 1390 ساعت 18:24

سلام دوست عزیز همیشه توکل به خدا کن نا امید نباش.

بهاره 9 خرداد 1390 ساعت 18:19

سلام عزیزم چرا اینقدر ناراحتی فعلا خدا با منم لج کرده هر کسی رو که دوسش دارم نامرد از آب در می اد
(آخه من واسه زندگی خودم برنامه ای دارم که دوست دارم حتما یه عشق با وفایی کنارم باشه ولی فعلا کسی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد