•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

فقر از دید (دکتر علی شریعتی)


میخواهم  بگویم ......

فقر  همه جا سر میکشد .......

فقر ، گرسنگی نیست ، عریانی  هم  نیست ......

فقر ، چیزی را  " نداشتن " است ، ولی  ، آن چیز پول نیست ..... طلا و غذا نیست  .......

فقر  ،  همان گرد و خاکی است که بر کتابهای فروش نرفتهء یک کتابفروشی می نشیند ......

فقر ،  تیغه های برنده ماشین بازیافت است ،‌ که روزنامه های برگشتی را خرد میکند ......

فقر ، کتیبهء سه هزار ساله ای است که روی آن یادگاری نوشته اند .....

فقر ، پوست موزی است که از پنجره یک اتومبیل به خیابان انداخته میشود .....

فقر ،  همه جا سر میکشد ........

                    فقر ، شب را " بی غذا  " سر کردن نیست ..

                  فقر ، روز را  " بی اندیشه"   سر کردن است .

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد 5 اردیبهشت 1390 ساعت 23:47 http://zendegi1400.blogfa.com

سلام.آپ بالات واقعا جالبه و بسیار منطقی و علمی ولی حیف که هیچکس جمله های بالا رو درک نمیکنه

مرسی محمد جان
خوشحال باش که بیشتر از دیگران میفهمی

وحید و شیدا 7 اردیبهشت 1390 ساعت 01:16 http://www.vahidslove.blogsky.com

سلام امیدوارم خوب باشید
اولین بار به وب لاگتون می یام مطالب وب لاگتون زیباست سر می کنم بیشتر سر بزنم چون آدم می تونه چیزای زیادی یاد بگیره
شما هم سر بزنید خوشحال می شیم
آرزوی بهترینارو براتون دارم

صاحب 7 اردیبهشت 1390 ساعت 10:17 http://www.mahdisaheb73.blogfa.com

این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

nader 8 اردیبهشت 1390 ساعت 12:09 http://readmail.persianblog.ir/

سلام
خوبی
امروز داشتم وبلاگ کسایی که باهاشون تبادل لینک داشتم نگاه می کردم دیدم خیلی هاشون حذف شدن و بعضی یاشون هم برخلاف معمول بدون اعلام، لینک یکی رو که باهاش تبادل کردن حذف کردن با خودم گفتم اگه قابل نمی دونید حد اقل بگید ما هم بدونیم

همایون 11 اردیبهشت 1390 ساعت 12:42

سلام.ببخشید که اوقلتتون راتلخ می کنم.من یه ژسر اهل فارس هستم و وضعیت مالی خوبی ندارم .ومبلغ۱میلیون بدهکارم.حالا ازتون خواهش میکنم بهم کمک کنید.اونایی که دارن مطمئن باشن خدا بهشون از جایی میده/این شمارمو ۰۹۳۹۶۲۲۸۲۲۷



خواهشا این ژیام رو درج کن

nader 12 اردیبهشت 1390 ساعت 10:58 http://readmail.persianblog.ir


سارا 25 دی 1392 ساعت 13:44

فقر یعنی اینکه روی سنگ های تخت جمشید یادگاری مینویسند تا مثلا در تاریخ جاودان بمانند
وای به روزگار ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد