•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

•*´¨`*•.¸دوستان¸.•*´¨`*•.¸

هرکس به اندازه ی اهدافش ثروتمنداست

به این میگن عشق

روزی دختری از پسری که عاشقش بود پرسید :
چرا مرا دوست داری ؟
چرا عاشقم هستی ؟
پسر گفت :
نمی توانم دلیل خاصی را بگویم اما از اعماق قلبم دوستت دارم
دختر گفت :
وقتی نمی توانی دلیلی برای دوست داشتن پیدا کنی چگونه می توانی بگویی عاشقم هستی !!!؟
پسر گفت :
واقعا دلیلش را نمی دانم اما می توانم ثابت کنم که دوستت دارم …
دختر گفت :
اثبات !!!؟
نه من فقط دلیل عشقت را می خواهم …
شوهر دوستم به راحتی دلیل دوست داشتنش را برای او توضیح می دهد …
اما تو نمی توانی این کار را بکنی …
پسر گفت :
خوب …
من تو رو دوست دارم …
چون …
زیبا هستی…
چون…
صدای تو گیراست …
چون…
جذاب و دوست داشتنی هستی…
چون …
باملاحظه و بافکر هستی …
چون …
به من توجه و محبت می کنی …
تو را به خاطر لبخندت …
دوست دارم …
به خاطر تمامی حرکاتت…
دوست دارم …
دختر از سخنان پسر بسیار خشنود شد …
چند روز بعد …
دختر تصادف کرد و به کما رفت…
پسر نامه ای را کنار تخت او گذاشت…
نامه بدین شرح بود :
عزیز دلم …
تو رو به خاطر صدای گیرایت دوست دارم …
اکنون دیگر حرف نمی زنی …
پس نمی توانم دوستت داشته باشم …
دوستت دارم …
چون به من توجه و محبت می کنی …
چون اکنون قادر به محبت کردن به من نیستی…
نمی توانم دوستت داشته باشم…
تو را به خاطر لبخندت و تمامی حرکاتت دوست دارم …
آیا اکنون می توانی بخندی ؟
می توانی هیچ حرکتی بکنی ؟
پس دوستت ندارم …
اگر عشق احتیاج به دلیل داشته باشد …
در زمان هایی مثل الان …
هیچ دلیلی برای دوست داشتنت ندارم …
آیا عشق واقعا به دلیل نیاز دار ؟
نه هرگز …
و من هنوز دوستت دارم …
عاشقت هستم …

رهاکردن

رهاکردن



رها کردن آن چه آشنا و امن به نظر می رسد و در آغوش گرفتن آنچه نو ،بدیع و تازه است ، مستلزم شهامت روحی بسیار بالایی است.

اما به راستی هیچگونه امنیتی در آنچه دیگر با معنی و با مفهوم نیست وجود ندارد ، آنچه ماجراجویانه و مهیج تر است بمراتب امن تر است . زندگی در تحرک و جنبش و تغییر نهفته است.


آلن کوهن